Working man

Nu sitter man på jobbet och har precis avnjutit en stor fet lunch bestående av köttbullar och potatis, glöm inte heller brunsåsen med lingon som sidogodis..

Jepps, jag älskar mitt jobb då jag alltid äter god mat till subeventionerade priser, typ, stört billigt dvs.

Utöver all god mat som ätitis så har jag faktist fått lite anorlunad uppgifter idag, nämligen att ta hand om en arbetskollegas utmanande dator som av någon halvt mystisk anledning upphörde att fungera optimalt, men efter lite omochmen samt lite slagsmål med murpys law så gick det finfint!

Jag har även insett nu att jag nog hädanefter måset börja skriva min blogg på det sättet att jag skriver om ämnen, subjekt, sakerochting jaa, helt enkelt skriva om rubriken som allting börjar med!




Meen Vi hörs

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: