Red Bull

Iam The White Kong! Iam The Crazy Lama! Iam The Insanly Red Bull!

Vad jag vill ha sagt med detta är egentligen ingenting, däremot så skriver jag, i detta nu, speedad på pepparmintsnus samt redbull, jävlar vad saker går och hjärtat svajjar!

RedBull är tamefan helt magiskt, varför? Jo, en redbull gör sällan skillnad, men dricker man tre av dem så blir man lite smått galen, ni kaffenarkomaner känner nog igen er i detta då det är ämnet från de bruna bönorna är smärre otroligt. Så idag får ni ursäkta mig för en osammanhängade text.

Dagens händelse:
Efter en ganska lugn inledning på jobbet med diverse sidoprojektarbete så börjades det, samtalen, "Hej och välkommen till teknisk support du talar med Christoffer" med samma entoniga röst.
Efter en del felsökningar, förklarade fakturor, borttagna tjänster så tröttnade jag, nu är det fasiken dags för en stor fet kyckling macka och en redbull, med feta aromer inpulade i micken som ledde till att mina kunder inte hörde ett smack av vad jag sa, och lite kaffebönne magi så sa det bara smack! Samtal efter samtal bara rasslade till, jag hade alltså på en halv dag tagit det som förväntas av en vanlig "agent" under en full dag. Lattjo!

Dagens snackis:
Jacko är död, fackno! Mannen är faktist the King Of Pop, trodde helt ärligt aldrig han skulle dö. Var övertygad om att dena ikon skulle leva tills jag dog, det var fel.
Sedan, Sverige, detta älskade land som man inte gör annat än hatar under vintertid men som sedan succesivt byggs ut i ren kärlek någonstans i början av juli.
Men to the point, Sverige förlora, det var trist och jag är nog lite besviken pågrund av det, dock så känner jag inte av det då redbullen fortfarande sitter i fingertopparna!

Aja


Vi hörs
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas du har/får en bra dag ♥

kram,
http://esth.blogg.se

2009-06-27 @ 12:11:18
URL: http://esth.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: