Censurera mera!

Blogg..
Bloooooooooooooooooooogg!


Säg inte att jag började igen?
Seems that way, men denna gång så kommer nog jag kunna få detta att funka då jag har sååå mycket mindre fritid nu än för ett år sedan då mitt senaste inlägg skrevs!


Så vad börjar vi med?

Jo, anledningen till varför mitt liv markanthöjt sitt levnadsvärde är följande

1. Jobb
2. Lägenhet
3. Räkningar
4. Nyfunnen kärlek

Dessa fyra kommer det skrivas om i fyra dagar i rad, varav vi idag börjar med jobb!


Jobb!
Jo, så här var det! En vacker trist höst/vinter (då vi i sverige omöjligt kan dela in vårt år i specefika årstider) dag så satt Christoffer och surfa...

1.Så börjar en vacker historia i hur jag hamnade på telecom bolagets 3´s kundservice. Väl dära så visade det sig att jag var lite klippt och skuren för att sitta och hjälpa människor med diverse problem då jag som tidigare nämnt är liet av en fanatisk datanörd utan någon riktig talang, förutom att dösnacka, något man lärt sig efter mängder av år med divers ungdomsflirtar från diverse internetsidor (oh shame, oh yes!).

2. Så börjar en vacker historia i hur jag hamnade på Lyckeby fritidsgård som timanställd fritidsledare, ett jobb som visade passa som handsken då jag själv är i (mina ögon) fruktansvärt ung! Något som mina ungdommar inte tyckte och därav kunde man skapa egendomliga konstlade "vi tittar på tv/spelar biljard/spelar ps3/sparkar boll" relationer.


Så saknyttan med detta är...
Att ajg hade två jobb, varav jag slutade med att spela tv spel med kids då jag typ stressade ihjäl mig och blev alltför ofta sjukanmäld, inte heller komunen ville ha kvar mig då jag faktist hade ett jobb vid sidan av som var ett heltidsjobb..

20 poäng i levnadsvärde detta!




Hörs imorgon !


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: