3. Räkningar

Och nu kan man juh fråga sig varför räknignar är så fruktansvärt lattjo? Jag menar, folk tar ens pengar.
Anledningen till varför det är inne med räkningar är för att man känner sig så fruktansvärt vuxen, alltså typ galet vuxen.

Okey, så skoj är det väl kanske inte, men bra nära på.
Jag menar, en av de ballaste känslorna som finns är när man får ett helt sterilt kuvert, endast ett frimärke och en postenstämpel, med sitt namn dit skrivet med ett typsnitt som påminner om Times New Roman. På riktigt.
Att öppna detta kuvert, se sitt eget personliga användande av diverse mobiltjänster, hyror, elförbrukningar samt TVavgifter, är juh ganska ballt, det känns så otroligt genomproffsigt, som om, att man verkligen finns, om inte jag betalar så vet jag att jag kommer bli påmind, jag vet att det kommer bli ganska jobbiga konsekvenser, jag vet alltså att detta är ett måste, ett måste jag väldigt gärna lever med.
Varför?
Orsaken är en baggis, för jag vet att det jag betalar för är något jag är helt beroende av, utöver hyran.
Eller vad sägs om dessa smaskiga tjänster man gnällt sig till?
Alla canal plus kanaler
Mobilt bredband från Tre med galet bra hastighet
En mobil som jag får ringa/smsa galet mycket för
Tjänster på min mobil som tillåter mig att varje eviga utekväll kunna hoppa in på
www.sl.se via mobilen för att kolla hur stor utamaning jag har framför mig i det stora projektet att ta sig hem
Och snart, kommer mina räkningar från Xbox som då leder till att jag kan spöa massa 12åriga grabbar i fifa över det vida nätet!
Bills

Kort och gott, I like it!


Hörs imorgon!

 
Postat av: Pia H

jag älskar din blogg, förlåt ^^

Postat av: Annelie

Du är ju knas... när får man komma och se hur du bor då? =P

puss å kram

2009-06-20 @ 22:23:34
URL: http://fivrelde.blogspot.com/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: