2. Lägenheten

Ja, då har vi kommit till dag två i denna genom gång av vad som markant ökat både värdet och även chanserna i att jag ska fortsätta blogga samt i varför jag nu kommer ha något att skriva om.

Då var den inledande lovande texten klar och jag ska berätta lite om mitt nya cribb!

Ja, då var jobb fixat, vad stod då näst på tur? Jo, att klippa navelsträngen så klart och faktist växa upp till en självdrivande ung man!

Stället jag har hamnat på är Fisksätra, ett litet halvskönt place som har typ sveriges absolut högsta (till arean) folkmängd.
Fisksätra har även ett eget centrum, ett eget torg, en egen polisstaion och för att inte glömma det absolut viktigaste, en gubbe med pappegoja i självaste centrum, lite creapy, lite härligt, jävligt rätt helt enkelt!

Jag skulle gärna slänga ut ett par bilder på mitt cribb, men just nu är det fruktansvärt ostädat då jag lagt ned ungefär all min senaste tid på att få igång mitt xbox samt att den denne en internet anslutning, något som tillslut gick vägen tackvare den mycket kompetenta kundservicen på xbox.

                                                                      Fisksätra

Som ni kan se på bilden så är fisksätra lite av ett miljonprojekt och därför ganska ekonomiskt att bo i, detta har lett till att lilla jag skaffat mig en onödigt stor tvåa som jag snart ska dela med min svärddragare JoJo som nu råkar vara en karl i samma ålder med mig men med ögonfransar som alla kvinnor skulle döda för att få!

Det var uppdateringen ang. lägenheten!

Vi hörs imorgon!
Postat av: Maado

Må så vara ang. ögonfransarna men han är min bara min! MOahahaa ^^

Postat av: Norah

Kul att höra vännen :)

Long time no see, vi borde ta en fika :)

Kram Norah

2009-06-18 @ 09:29:12

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: