Torsdag = Jobbdag

Idag är det torsdag och Christoffer ska gå till jobbet om sisådär en tjugo minuter, han har inte hunnit borstat tänderna eftersom hans mor ockuperat badrummet med hjälp av sitt badkar...

... och så skulle en intressant novell kunna börja, eller aa, nästan iaf.

Dagen före denna dag har varit helt ok, stack in till stan och yrade med mitt ex och sprang till Björn Axén, som det bte luktar kiss på, osedan vidare in på NK för att ögonshoppa alla fina dyrigheter som fanns att köpa!
Doock så fann jag ett par uläckra brallor, som skulle matchat den tröja som jag var så urförtjust i för några år sedan, och som då beskrevs av mitt ex, dåvarande flickvän, som en säck potatis! Kuuul!

Läste lite Schulman idag, satan, den gubben är arg, helt ologiskt arg också, helt otroligt att Betner inte har sågat honom ännu, jag tror att dom ligger med varandra eller något sånt!

Men yäyä, wowoa! Som martin bruka säga...

Lunchen idag kommer bestå av nudlar och tonfisk! Muuums! Kan även passa på att säga att jag kommer förmodligen lägga upp mina bloggar i spridda skurar då jag inte alltid har tid eller ork att skriva, jag somnade nämligen före tolv igårkväll! Heeelt banalt!

image16
Me like very much!
Postat av: Sabine

hahahah men dom byxorna ihop med den tröjan skulle ju såå göra dig till en vandrande potatissäck!


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: