Ny mobil och lite förargande på tre!

Idag köpte jag en ny mobiltelefon, den var fin, osså blev jag arg på tre, men sen glad!

"Hmm, man kanske ska ta o kolla efter lite nu när ändå abbonemanget är på väg utför"
Var alltså dagens tanke innan jobbet, och mycket riktigt, jag kunde inte låta bli, för när man
får en mobil med 8 gigs minne och en kamera på 3,2 så e det en /must have... Tyvärr, men jag är
en stor fet prylbög!

Utöver det fick jag veta att jag betalat för en tjänst till mitt internet som jag inte kan nyttja i ca tre månader..
Arff på tre, men då så lovade dom att jag skulle få en gratis månad istället, så det var väl bara "att le
och ta satsen i ansiktet"




image17
Jag vet att den inte ser så superfin ut på bild, men när man håller i den irl så blir man fan
kär på riktigt!
Postat av: Sabine

jag tycker den gamla modellen av den där faktiskt var snyggare..
rundade hörn var inte lika.. njae.
plus att den har ju blivit tjockare!


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: