Jävlar vad pissnödig man blev !

Yepps, och allt är min vän Amandas fel!

Då kommer självklart den naturliga frågan, "vaddå har hon suttit på din urinblåsa?".. Men nej, så är inte fallet, vi (jag) har bara smällt i oss (mig) ohyggliga mängder the (te, té.. Aa, get the point) hemma hos henne idag då vi (jag) ansåg att vi (vi) borde talas vid om allt vi missat och vart med om under våra år sen junior gymnasiet tills nu!

Detta var en ingress, något som ska få er läsare att tycka att det kanske finns något av intresse att läsa, i de flesta vanliga fall brukar det bara vara av intresse att läsa ingressen... För er alla därute som missat vem jag är då jag inte är bra på att berätta om mig sjl så får ni väl helt enkelt ta reda på det...(...). Nää, jag kör detta som mitt introduktions inlägg för tredje gången i denna galna blogg värld!

Checklista:

Namn:
Christoffer Olof Nyberg
År: 1988
Sex: Male
Jobb: Personlig assistent (jag vet, jag är en vacker människa)
Katt: Yepps
Hund: Nope
Hermelin: Nope
Rådjur: Nope
Aktiv: I sänga så har det slutat knaka, men på träningar går det undan!
Musik: Allt du kan tänka dig, särskilt den subkulturelabstrakta froten musiken, va?! Du oxå ?
Liv: Består av att jobba, tjäna pengar, vänner, parta, vara bra.. Och aa, att VINNA!
Rådjur 2: Men vem fan har skrivit denna lista ?!
Kärlek: Sommarslyna ?
Kärlek 2: Det finns alltid någon i ens tankar ;)
Hobby på busstationer: Okey, jag erkänner, jag kollar på de vita siffrorna på sidan av bussarna enbart för att hoppas på att jag får den finaste siffran!

Såå, det var alltså lite av en checklista! Jag ska bara lista ut hur man infogar en bild lr två osså kanske det far upp en sådan oxå! Men det får vänta tills imorgon, för nu... Ska jag låta det hela gå strålande!
Postat av: Amanda

Du pissar lika högt som Patrik (!) (?) öööh, hur nu det var viktigt.
Hur som helst keep it up now big boy...

Postat av: Amanda

Haha, det kan du ju tro :D

2008-03-07 @ 12:38:34
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: