Grymma datorer!

Rubriken har absolut ingenting med dagens inlägg att göra, förutom det faktum att ordet "datorer" kan delas upp i sju bokstäver, det gör alltså nummer sju till dagens "king keno"

Eller typ va?

Idag lirades det fotboll på semiproffesionell nivå, nämligen i korpen! Vinst var en självklarhet och det faktum att jag själv fick måla var bara ett plus!

Annars så hände det inte särskilt mkt under dagen/helgen förutom två misslyckade krogförsök och en frustration över att jag inte får titta på TV eftersom min käre... (notera inte käre) mor ska se på "Walanderlaelrlal" lr vafan den där äkliga Beckrippoffen heter.. Det var juh surt =(

Morgondagen kommer mötas med trötta ögon då jag börjar 12:00, lr aa, ska försöka vara där till 12.. så det bli rväl 12:15 =)... Tror jag e kär i mitt jobb ^^


Tack och hejleverpastej !
Postat av: Amanda

Haha, you sicko!
Alltså det är synd att din förra dator inte klarade sig, annars hade den funkat i 1½ å den 20...


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: