För jag älskar staten

"Staten och kapitalet sitter i samma båt,(...) kapitalet höjer hyrorna och staten bostads bidraget"

Jepps, plus att staten förser den alldagliga svensken med saker som sprit och jobb!
Jag älskar sveriges välfärdssystem, det är nog det bästa i hela världen, på fullt allvar!

Nåja, nog om den politiska propagandan..


Idag skiner solen!
Idag följde jag med en av mina vänner sen gradschool till Haninge, han skulle ha för sig lite olagligheter och jag var bara tvungen att följa med för att heja på!
Och nej, inga tyngre saker som droger lr langning till minderåriga, nope, han skulle blåsa SL genom att planka, sååå spännande!
Väl i Handen (haninge) så insåg jag att jag känner lite väl mkt folk för att faktist bo kvar hära, det var inte många lugna sekunder innan man var tvungen att "catcha up" med var och varannan person.. Iof så är det ganska skoj särskilt när man ska värva folk till Bulgarien!

Ikväll är det fredag!

Eller aa, det är väl fredag hela dagen men just fredag kvällar gillar jag eftersom jag varannan helg är ledig från jobbet, detta leder självklart till att man kan dricka fulltköpt sprit (dvs sprit som en person över 20 köpt) Eller att faktist välja att springa på krogen, meen, aa...
Krogen kan dränka sig, har blivit liiiiite trött på det faktist..

image13
Obs alkohol kan skada din hälsa
allvarligt samt dina vänner omkring
dig. Så drick med måtta och se alltid
till att ha en elpistol eller ett överfalls-
larm tillgänligt då chanserna på överfall
ökar markant iochmed en kraftig alkohol
konsumtion. Författaren till detta blogg
avråder alla mäniskor, förutom hans egna
vänner att köpa ut till person under 18!
Eller, ge fan i och köpa ut till folk under 18,
dem får helt enkelt muta sig till sprit som
vem som helst på fester. Saker som pengar,
bilar, sex och maktpositioner är godtagbara
mutor...

Såå är det någon...
... därute som vill ha hem två stiliga killar till sig på lite rajtantajtan inklusive alkohol så släng en comment med adress och telefon nummer så dycker "Nybergs eskortfirma" upp till eran tjänst!

(det är här jag hade importerat en bild på mig istortsätt naken, något som inte kommer ske idag, sry)

Jag börjar få lite haj på hur detta funkar, ska bara lära mig lite till om alla dessa html koder och fontar och allt så lovar jag att bloggen blir liiite roligare att läsa!
Postat av: johan

du är ju rent ut sagt äcklig!! :O
aids på dej

2008-03-08 @ 19:22:01
Postat av: Amanda

"jag har börjat blogga igen"
My ass!
Du får ingen länk förens du uppdaterar ;)


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: