Fab 5

Under dagen den 16e mars 2007 så agerade Christoffer Nyberg stilbög åt en av sina närmre vänner då han följde med denne och shoppade!

And daim it was fun!

Kvällen avslutades med middag nere på donken tack vare en ängelsliknande vän som la ut pengar till mat!
Samt en kopp te utan att faktist dricka teét, utan det blev mera flum med min nya mobil som har hela häftiga 3,2 mpixel kamera ! !

Utöver det så kan jag sammanfatta hela helgen med att det har vart partande i "Ego unt kickis" form samt jobbande i "pers assistent samt delautflyers" form.
Att bränna 400 flyers till folk som inte ens brydde sig är jag ändå hyffsat stolt över..

Oooooch någon gång i veckan kommer förmodligen ett "åsiktsinlägg" som är lite mer utarbetat, förmodligen i helgen... Eller inte, man vet aldrig !

Tills vidare, So loong fuckers! =)
Postat av: Amanda

Haha, vad dum jag känner mig nu när jag kom på att jag faktiskt inte erbjöd te... :P

Postat av: Sabine

Du får minus för bloggningen nu..

2008-04-06 @ 18:31:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: