Tredje gången ökar sprången ?!

Jupp, då testar vi med o kicka igån bloggen för en tredje gång, eftersom jag blev måttligt nyfiken när en vän till mig berättade att bloggar tillslut fick ett direkt värde!
Älskar detta materiella samhälle som tillochmed börjat lägga ett värde på saker som inte ens egentligen existerar!

Menmen, nånå, vad har skett på sistone kanske ni trogna läsare undrar (se trogna som i ni som väntat i snart ett år på ett nytt inlägg och som är så totalt överlykliga eftersom jag börjat igen, fan nu ramlamde det ner skivor i min pyttipanna) ?

Det som iaf har skett är att jag har fått sparken från mitt gammla jobb, som gick ut på att bygga fläktar.. typ.. Sedan fick jag ett nytt jobb, som gick ut på att ta hand om en individ som hade diverse sjukdommar för att sedan få sparken därifrån...
Så, nu, ifall någon sitter på ett jobb, istortsätt vilket jobb som helst, så kan jag ta det!

Jobbannons/kontaktannons

Hej! Söker du en ung man i sina hittils bästa år? Du behöver inte leta längre!
Jag är en tillhälften datanörd tillhälften sportfåne och garneringen på allt detta är ett stycke hårdrock.
Jobbar du på ett företag som behöver folk med ett stycke humor, eller är du en kvinna som gillar långa promenader
i sommarvärmen, jag finns i stockholm, vart finns du ?




Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: