Åh, nu är man sådär mysigt oborstad

Två dagar sedan... Det var två dagar sedan som hemkomsten ifrån det ljuvliga Borlänge skedde...

Och vad i helvete gör man i borlänge? 
Man super skallen i bitar, lyssnar på rock och annan populärmusik och tältar, sexar och lever livet! Yepp, ni hörde mig, jag är hemkommen från Peace & Love 08... Och dra mig i håret och skrik, vilket drag!

Citaten
"Knulla mig!! Tryck in den dååå!" - Förstod aldrig varför folk ville skrika det.. Men kul var det!

"Bobbo fyller 70 år idag" - När johan blev omdöpt till bobbo och fyllde tjugo, sedan lämna han den fina tavlan på campingen..

"Här åt jag igår" - Efter att sälen hade fyllevandrat in till stan helt solo och käkat en mustig meny blandad sushi..

Jo, det var citaten det.. Det känns som en väldigt talande bild måste slängas upp... (men nej för jag orkar inte hämta ner bilderna från djävulens påfund facebook, så tji fick ni!)



Jag kan även berätta om att min kontakt annons inte alls slog så hårt som jag hade hoppats, men det kan ha med och göra att de som läser min blogg är, jag, mina vänner, mina låtsas vänner och diverse stalkers från diverse sidor.. Creeeapy !
Förövrigt så har jag lärt mig o ragga, and its fuuuunsi!

Även sett bilder på mig sjl från förra året.. VARFÖR!? 
Varför mina vänner, varför stoppade ni inte mig i mitt äkliga blonderade hår, i min hy som påminde om barsebäcks träskmarker.. Varför stoppade ni mig inte när jag raggade på en tjej som såg bra ut och jag såg ut som.. aa, en kaffesump... Börjar ifråga sätta er nu..! 
Men eftersom jag är sådär härlig som aldrig förlåter men dock ser över, så är ni alla bortstruckna från min mördarlista..

Nu ska jag testa o borsta tänderna... Take care!
Postat av: Emma

Hej!

Du jag återkommer idag med nån klurig fråga. Hoppas du kan hjälpa mig..=)?



Du fick min mail..use it.




Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Åsikt: